annefelice.reismee.nl

Afscheid nemen & chillen, chillen, chillen ( in het bubbelbad…!)

Lieve trouwe lezers,

Het is ongelooflijk, maar vandaag zit ik precies 3 maanden in Spanje. En helaas is het eind van dit geweldige avontuur alweer in zicht.

Zaterdag is mijn laatste werkweek ingegaan en helaas hoort daar ook afscheid nemen bij. Omdat ik op vijf locaties werk, is het dus al de hele week één groot ‘afscheidsfeest’. Vandaag werd ik door de kinderen verrast met slingers, kaarten en cadeautjes en een liedje ('dag sinterklaasje' werd 'dag juf anne') echt ontzettend lief! Nog 2 daagjes werken en dan zit mijn stage er hier alweer op. Wat is de tijd toch voorbij gevlogen!

Ik merk dat, naarmate mijn vertrek dichterbij komt, ik nóg meer van de kleine dingen om me heen ga genieten:
- Een fietstochtje naar school langs de zee
- Pauze houden op de boulevard tussen de palmbomen
- Staan te douchen terwijl ik door het raam de Montgo (berg) zie liggen
- Met guus meeuwis door het oude centrum dwalen en op elke hoek weer genieten van wat ik zie
- Even toeteren bij de tolpoortjes van Altea, hopend dat Pedro vandaag weer nachtdienst heeft (ja, Jeff is hiervan op de hoogte!)
- Op het dakterras genieten van een zelfgemaakte bocadillo (sandwich) en in de jacuzzi springen ter verkoeling
- Oppassen op Jersey&Dillan (1&5 jaar, ontzettend lieve onderbuurmeisjes) en je de hele avond uitsloven met je beste Engels (spelletjes doen, voorlezen). Op het eind zei de oudste me keihard in m’n gezicht: well, you’re english is very very very bad! Heerlijk die eerlijkheid!
- Op de fiets moeten stoppen bij een ‘stopbordje’, en dat helemaal niet erg vinden omdat je pal voor de zee staat en daar dus wel uren zou willen stoppen (zie foto….)

Ik zou nog uren door kunnen gaan, ware het niet dat we zo naar het stierrennen gaan! We zijn eigenlijk fel tegen het stiergebeuren zoals je dat op tv ziet, maar hier gaat het blijkbaar meer om jongens die de stieren uitdagen en erachteraan rennen. We zitten nu in Spanje en vinden dus dat we op z’n minst even een kijkje moeten nemen. Als er inderdaad geweld wordt gebruikt zijn we zo weer weg, maar kunnen we in ieder geval zeggen dat we het echte Spaanse stierrennen hebben gezien (stukje cultuur he….)!

Morgenavond hebben we een afscheidsborrel met de onderburen James&Laura (ouders van Jersey&Dillan). Zo’n gezellige en lieve mensen (kosteloos vakantieverblijf is al geregeld)!
En vrijdag gaan we ons op de Koninginnemarkt in Benidorm instaleren om reclame te maken voor de school. De kostuums zijn al uitgekozen en net op weg van school naar huis meteen even getest (de mensen bij het tankstation hebben zich kapot gelachen…).
Tot slot geef ik zaterdagavond op het dakterras een afscheidsfeestje voor collega’s en vrienden en is mijn stage écht helemaal afgesloten…..

Maandagochtend kan het chillen beginnen: dan ga ik Fleur&Angeniet van het vliegveld halen en gaan we lekker met z’n drietjes nog een gezellige vakantie houden :)!

Lieve mensen, ik weet niet of ik volgende week nog een berichtje kan schrijven, maar anders wil ik jullie nu alvast zeggen:

Ontzettend bedankt voor alle trouwe, lieve, grappige, bemoedigende berichtjes de afgelopen maanden! Over 10 dagen ben ik weer in NL en zien we elkaar weer in het ‘echt’!

Mucho amor & besos x x x x

Ps. Ik heb dit bericht gister geshreven en kan het nu pas plaatsen, vandaar ook al de foto’s van het stierrennen (wat leuk was om even te zien, maar toen we zagen dat ze die beesten van de voren stroomschokjes gaven, waren we meteen weg....).

Reacties

Reacties

loes

hee nichtje!

.. toch stiekum ook ni beetje zin om naar je nieuwe huisje terug te komen??

knufffffies

Laurien en Marian

HAAAI anne!

Wat ontzettend leuke foto's weer! Je bent echt poepbruin en volgens mij aan het 'verspaansen'! Heb je je haren geverfd? Heel mooi! Geniet van de laatste week vakantie! Tot snel,
Liefs Laurien en mutti

fleur

wow wat is het daar lekker warm aan de foto's te zien! echt relaxt!

kan ik over een paar dagen ff checken of die uitzichtfoto's allemaal wel echt zijn en niet gewoon van internet ;)

tot over 4 daagjes!!

xx

carla

Geniet er maar lekker van deze laatste dagen. Als je wilt ga je toch gewoon weer een keer iets dergelijks doen.
Nog bedankt voor je live-felicitatie sessie afgelopen zondag!Heel lief dat je daar aan dacht en er de tijd voor nam. Op het filmpje kun je het acteertalent van je ouders en tantes terugzien: super leuk was het.
Liefs, Carla.

dirk en marie-louise

Hallo spanjaardje

Ook voor jou is de tijd van genieten aangebroken je hebt het verdiend.
Nu nog een weekje vakantie en dan terug naar dat koude kikkerlandje.
Geniet nog samen met jou vriendinnen en tot snel weer.

groetjes uit hilvarenbeek

Peter, Bianca, Daan en Luuk

Lieve Anne,
Wat zie je er toch goed uit! Dat spanje heeft je zeker heel goed gedaan! (nu zie je er eigenlijk altijd wel goed uit hoor...hahahaha) Wij zijn blij dat je weer bijna terug gaat komen en ik denk dat je dat zelf ook wel weer graag zou willen! Je hebt hier zeker ook wel weer iets om reuze naar uit te kijken....jullie huis(je)!
Geniet nog heerlijk wat daagjes en dan tot heel, heel gauw! Liefs van Peter, Bianca, Daan en Luuk xxxx

Ilse

Heej Anne,

Zo te lezen ga je een hoop dingen missen als je weer in Nederland bent! Maar nu mag je samen met je schoolvriendinnetjes nog even genieten van al het moois van Spanje. 9 mei kom je dus naar huis? Ik weet zeker dat je daar stiekem toch ook een beetje naar uitkijkt: je paps en mams weer zien, Jeff knuffelen tot hij er bij neervalt en natuurlijk je nieuwe stulpje verder inrichten;)
Ik ben al weer veilig thuis in Nederland en ben al weer helemaal gewend, ook al zijn de herinneringen aan Suriname GEWELDIG!
Nou nog een fijne tijd gewenst en een goed terugvlucht...xieje!

Kus

Thijs

Veel plezier daar nog klein nichtje van me;)

Groeten Thijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!