annefelice.reismee.nl

De tijd vliegt als het gezellig is....!

Lieve thuisblijvers,

Ik kreeg van de week al een aantal keer het verwijt dat ik 'verdomme toch echt weer eens moest laten weten wat ik allemaal had meegemaakt'......dus bij deze!

De afgelopen twee weken zijn echt gigantisch snel voorbij gegaan en ik heb dan ook weer van alles mee gemaakt. Ik wil jullie een heel boekwerk besparen maarwil natuurlijk wel even al mijn avonturen met jullie delen! Vandaar even een top5 van hoogte-en dieptepunten (ja die zijn er helaas ook...).

Top 3- dieptepunten van de afgelopen weken (ja die is gelukkig in deminderheid!):
1. Terecht bovenaan de lijst: het wissen van een competentie (bevat toetsdocumenten voor school waar weken aan gewerkt is)....! Zoiets overkomt toch alleenzwakhoofdigestudenten die slordig met hun werk omgaan?! Het cynische is dat ik bezig was een back-up te maken maar in plaats van alles te kopieren, wis ik alles.....Avond lang zitten janken en toen stopte het opeens en dacht ik: oké, dan maar opnieuw beginnen morgenvroeg (Spaanse instelling...?).
Laat dit een leerpunt/tip zijn voor alle lieve vriendinnetjes die dit lezen!!!
2. Afscheid nemen.....Hoe heerlijk het ook is dat paps,mams&jeff hier waren, er is altijd dat moment dat je ze uit moet gaan zwaaien. In NL was ik degene die vertrok en iedereen achterliet. Heel gek dus om hen weg te zien rijden, te beseffen dat zij terug naar NL gaan en ik hier 'achterblijf' en de komende 2,5 maand ook nog niet mee terug zal gaan ;)!
3. Internet!!! De camping heeft me doorgehad en mijn internetverbinding verbroken. Nu zit ik dus 3x per week op het strand bij een loungebar waar ze draadloos internet hebben...Kyra en ik zijn druk bezig iets anders te regelen maar dat is hier gewoon heel erg moeilijk. Vanochtend zelfs incognito over de camping op zoek gegaan naar Nederlands die misschien voor ons een nieuw kaartje wilde kopen maar al snel werden we herkend en sindsdien durven we ons helemaal niet meer te vertonen daar :p

Top 5-hoogtepunten (in willekeurige volgorde om commentaar te voorkomen ;)!) :
1. Bezoek pap&mam:)! Vorige week waren pap&mam hier en hebben we een hele gezellige week gehad met zn drietjes! Gezellig samen kunnen ontbijten, laten zien waar ik woon/werk en lekker gewandeld, dorpjes bezocht en naar Valencia gegaan.
2. Bezoekje van Jeff :)!!! Zaterdag was het dan zover, hij zou me op school komen ophalen. Het voelde alsof ik hem de dag daarvoor nog gezien had! We hebben echt een heerlijk weekend gehad samen en volop genoten van het weer, de omgeving en natuurlijk van elkaars aanwezigheid! Nu weer even wennen aan het idee dat ik weer een maand moet wachten totdat ik hem zie....Maar als het goed is krijgt hij over 2,5 week de sleutel van ons paleisje dus kan hij zich daar uitleven ;)!
3. IK HEB EEN FIETS

Laughing
!!! Wat is het toch heerlijk om 90% omhoog te moeten fietsen, om vervolgens met een big smile op mn gezich naar beneden te kunnen sjeezen door het geweldig mooie oude centrum hier. Iedereen kijkt me aan alsof ik gestoord ben, maar ik had nooit gedacht dat ik ooit nog zo blij zou zijn met een fiets (pap&mam, ik wil niet dat dit tegen mij gebruikt wordt als ik ooit weer zeur over de fietstocht naar mn stageschool in NL....dat is compleet anders!!!).
4. Ondertussen woon ik samen met Kyra in ons we-overleven-het-wel-appartement ;)! Hoewel ik het de eerste 2 weken niet erg vond om alleen te zitten, ben ik nu toch blij om iemand om me heen te hebben. Het klikt heel goed tussen ons en we zijn allebei lekker makkelijk met van alles. Het is gezellig om lekker te kunnen kletsen over zowel school als andere zaken.
5. Het Spaanse leven over het algemaan :)! Ik ben ondertussen helemaal gewend aan mijn leventje hier. Op school loopt alles lekker en ook mijn vrije tijd weet ik zeer goed in te vullen ;) Debetekenis van'mañana' is me meer dan eens duidelijk geworden wat inhoud dat ik ook ben gaan leven van dag op dag en allemaal wel zie wat er gebeurt (of niet.... :p). Het weer is nog erg wisselvallig. Gister met jeff heel de dag op terrasjes kunnen vertoeven (25 graden..), vandaag weer bewolkt en truien-weer.

De vooruitzichten zijn hier ook niet verkeerd: over 2 weken is er een groot festival in Valencia (las falles) waar ik met Kyra naartoe ga. De week daarop komen de ouders van jeff naar Jávea en weer een week later hebben we 1,5 week paasvakantie (en komt jeff weer deze kant op

Tongue out
). Ook hebben Fleur&Angeniet (vriendinnen van de Pabo) hun ticket geboekt, dus de laatste week hier wordt heerlijk relaxen met vriendinnen (we drinken er dan natuurlijkéén extra op Bobby&Jaan ;)!)

Lieve allemaal, echt super erg bedankt voor al jullie lieve mailtjes en berichtjes! Omdat ikmaar zo weinig op internet kan, kan ik helaas niet iedereen altijd terugmailen.....Maar ikvind het super leuk om te horen van jullie hoe het daar gaat en wat jullie allemaal meemaken (ik ben ondertussen op de hoogte van de carnavalshit van dit jaar en hoor gister dat het kabinet is gevallen.....ja lekker bij de tijd he

Wink
)


Heel veel liefs, zoenen en knuffels voor jullie allemaal! Ik zal proberen deze site wat meer up-to-date te houden (als jullie dat natuurlijk ook over jullie levens doen;) !).

Muchos besos x x x x x x x

Reacties

Reacties

loesjesnoesje

hee meiske
balen van je documenten (k*t met peren!)
verder helemaal goed dat mensjes die je lief vinden naar je toe komen!! geniet ervan!
knuffies je nichtje

klompjes

hee Anne,

wat vervelend dat je heel je toets documenten opnieuw hebt moeten maken!
gelukkig zijn er ook nog een hoop leuke dingen gebeurd.
ook gezellig dat je nu samen woont met kyra, dat klinkt wel gezelliger dan dat je in je eentje woont.
veel plezier de komende weken, we wachten op de volgende verhalen.

groetjes van de klompjes.

ps. bedankt voor je kaartje, erg leuk!! (laura)

Marieke

He critical friend,

Was leuk om weer een nieuw verhaal van je te lezen!
Klinkt ontzettend gezellig je bezoek van je pap, mam & jef. Kan me voorstellen dat je erg genoten hebt van hun gezelschap.
Volgens mij geniet jij verder ook heel erg van het land Spanje. Kan me echt voorstellen, het is daar ook echt prachtig! En wat fijn dat het weer ook een beetje mee zit. Gaat het op je schooltje ook nog steeds goed?
Wat een domper van je competentie zeg! Ik voel met je mee, pff. Met welke competenties ben je daar nou bezig?
Veel plezier & succes nog met alles.

Liefs uit Paramaribo,
xx Marieke

Laurien

Annie! Hier een kort berichtje, er volgt snel een lange persoonlijke mail naar mijn juul :)
Gelukkig gaat alles goed en geniet je ervan! Klote van je documenten, maar ik ben ervan overtuigd dat als jij iets voor de 2e keer schrijft, het vast ook 2 keer zo goed wordt! Dus eigenlijk moet je er alleen maar blij mee zijn! (hopelijk zijn dit goede oppeppende woorden, als je oppeppend zo schrijft haha)
Lieve scheet geniet van alles en binnenkort zijn er dus alweer bekenden om je heen, dus je hebt alweer wat om naar uit te kijken (hoewel dat niet nodig is aangezien het klinkt alsof je het fantastisch hebt).
Goed mijn korte berichtje wordt toch alweer lang, dus ik stop en ik mail je deze week! Ga maar internetminuten regelen want het wordt een lange mail om je up-to-date te houden haha
xxxxxx

fleur

aah wat erg van die competentie.. ik heb hier ook even voor je zitten huilen! (niet echt maar klinkt goed toch :P)

vond je de carnavalshit iets? ik zal je het dansje wel leren dat erbij hoort als we komen!

we mailen nog en tot over een paar maanden!!

daag xx

dirk marie-louise

Hoi Anne
Fijn weer iets van je te horen
Wat vervelend met dat school werk,maar jij lost dat gewoon even op en dan komt alles weer goed.
Wat gezellig dat jeffrey er was zeg,ziet er heel romantisch uit hoor.
Geniet van alles maar vooral van de zon haha.

Dikke knuffel uit Hilvarenbeek

carla

Hi Anne,
Leuk om je belevenissen te lezen. Rot dat je nu op de blaren moet zitten na je criminele uitspatting met de camping internet-actie.
Maar je komt vast wel op een oplossing uit.
Wat heerlijk dat je van veel dingen kunt genieten; weer, bezoek, aardige mensen en je in het zweet fietsen.
Wij hebben recent weer genoten van een ski/snowboardvakantie. Ook zonnig en lekker uitgelaten.
Voor de rest werken en diep nadenken wat we in de mei en zomervakantie willen gaan doen.
Hoe zit dat met dat paleisje. Waar staat dat?

Nog heel veel plezier en liefs vanuit Eersel

Anouk

Hoi Anne,
Wat leuk om je verhaal te lezen!
Heel anders jou verhalen en mijn verhalen! Maar volgens mij heb je het erg na je zin daar!
En je hebt mooie foto´s.
Voor mij wel raar om te zien dat je daar in je vest staat, en daarna in je tshirtje haha!
Maar je straalt en ziet er goed uit meis!
Me neef is wel romantisch zeg!!
Nou meis, geniet ervan he!!

Tot je volgende verhaal weer!!
Dikke kus, uit Suriname

Angenietje

Hee lieve Anne!!

Ik kan haast niet wachten om die kant op te vliegen! Maar gelukkig heb je meer hoogtepunten dan dieptepunten, alhoewel die dieptepunten wel erg zijn :( Echt heel erg van die competentie!!! Nou meisje, ga maar lekker verder genieten van het goede leven, ik denk aan je! Tot 3 mei! :D

Liefs! Angeniet

Thijs

Ik had het erg druk dus kon nu pas je verhaal lezen, maar ik vind het erg leuk om elke keer weer te horen wat je meemaakt;)

Groeten uit het koude nederland!

Ilse

Ha lief Ardennen-genootje,

We hebben inderdaad even moeten wachten, maar dan heb je ook wat;)
Wat maak jij je toch weer veel mee. Echt K*T van die dieptepunten maar wat SUPER van die hoogtepunten. Zo zie je maar weer hoe geweldig Spanje kan zijn:D
Je hebt lekker kunnen genieten van de omgeving, je ouders en je lieve vriendje, heerlijk toch!
En ga je samenwonen?! Daar wist ik niks van, superdeluxevet! Ik kom zeker een keertje langs als het af is, als ik mezelf mag uitnodigen :p, hahahah!
Nou geniet nog van je tijd daar dan doe ik dat hier ook.

Dikke kus van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!