annefelice.reismee.nl

2 bezoekjes, 3 weken en 4 kilo verder :)

Ja, eindelijk weer een berichtje uit het Zonnige-Zuiden!

We zijn ondertussen alweer 3 weken verder, ongelooflijk hoe snel de tijd voorbij vliegt…Ik heb weer van alles gedaan en dat moet natuurlijk even met het thuisfront gedeeld worden!

Allereerst natuurlijk het bezoek van Jan&Anita, echt super dat ze helemaal naar Spanje zijn gekomen om mij op te zoeken! Ik moest die dagen gewoon werken, maar we hebben ook samen leuke dingen kunnen doen. Zo heb ik ze mee genomen naar Mundo Mar en werden we bij ‘carnaval’ (restaurant op de boulevard) vaste klant.

Vervolgens moest er weer een weekje gewerkt worden, maar ook met het team gunnen we onszelf regelmatig een ‘teamvergadering’ op het terras. Ik heb er nu 3 extra lessen bij waar ik helemaal alleen naar toe ga en dus ook alleen voor de klas sta. Het zijn maar 5 kinderen, maar het is zo leuk dat ze mij die verantwoordelijkheid en het vertrouwen geven om mij daar alleen de lessen te laten verzorgen.

Vorige week was het dan eindelijk paasweekend. Het waren overigens dit jaar niet de paaseitjes waar ik naar uit keek, maar naar de zondagavond dat ik jeff weer zou zien! Heel bijzonder om in Spanje iemand van het vliegveld te halen om vervolgens naar ‘huis’ te rijden. Natuurlijk geweldig om elkaar weer te zien na een maand! Het was dan ook echt een lekkere luiervakantie waarbij de dagen als volgt waren ingedeeld: slapen-eten-zonnen-eten-zonnen- slapen (dat verklaart de 4 kilo uit de titel….).

Nog drie weekjes knallen op school (ik ben nu druk bezig met mijn competenties) en dan zit mijn stage er alweer op! Er volgt dan (ja alweer…..) een weekje vakantie en voordat ik het weet sta ik weer in Nederland.
Ik moet zeggen dat alle kaartjes en berichtjes wel écht hun werk doen! Ik had gister mijn eerste baaldag hier waarop ik dacht: ik vlieg morgen terug! Natuurlijk was dit even de omgang door jeff’s vertrek, maar ik heb toen alle kaartjes en brieven weer gelezen die ik kreeg voordat ik vertrok (en hier kreeg!) en ik voelde me daarna een stuk beter, alsof jullie me allemaal weer even aanmoedigde. De ‘wall of home’ op mijn slaapkamerdeur geeft me dankzij jullie dus energie als ik die nodig heb!

Nou lieve mensen, om de hersenen op tijd rust te gunnen verplaats ik me weer naar mijn geliefde dakterras waar het bruiningsproces wordt voortgezet. Gezien mijn vele bezoekjes aan het dakterras, zal het me niks verbazen als mijn brein binnenkort vanzelf op non-actief springt….

Muchos besos para todo! Liefs x x x x x x x x

Reacties

Reacties

Laura

haha hoooii klein dikzakje ;)
wat klinkt dat heerlijk die vakantie met jeffrey... snap best dat het soms ff moeilijk is vooral nu Jeffrey weer weg is, maar zoals je zelf ookal schrijft; de tijd vliegt. Na vakantie stage lijkt me ook wel lekker vooral nu je die verantwoordelijkheid hebt gekregen. Voelt nu wel heel echt zeker. Zie je jezelf al in Nederland? voor de klas staan over een tijdje?! Juf Annie :D
Hier gaat alles goed.. gister voor het eerst met kinderen voor mijn onderzoek gewerkt en heb net met mijn winterjas in de zon gezeten.
Ik kijk ernaar uit om je weer te zien...!
Dikke kus

Anouk

Hoi stralende meid!!
Wat leuk om weer een verhaal te lezen van je! Knap dat jij gewoon bescheiden verhalen kunt schrijven, haha! Mijn verhalen worden vaak te lang!
Leuk zeg dat Ome Jan en Tante Anita langs kwamen, ziet er gezellig uit!
Je ziet er goed uit hoor!! Die 4 kilo erbij staat je prima!!
Wil je nog even veel succes wensen met alles voor school! Maar dat lukt jou helemaal ben ik zeker van!
En nouja dan tot snel in Nederland weer he!
Want ik kom toch 2 mei naar huis, en jij een aantal dagen later toch??

Geniet ervan!!
Dikke kus uit Suriname

dirk en marie-louise

Hallo meisje

Wat een mooie foto s ,een echt romantisch stel hoor .
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met het les geven,en natuurlijk ook met jou.
Geniet nog even want het is zo voorbij.

Heel veel groetjes uit hilvarenbeek

Fleur

Hey!

wow wat een relaxt verhaal weer! En aan die foto's te zien hoeven we bijna niks mee te nemen over (3 weken al!!!!!!!!!!!!)

oh man ik heb echt zo'n zin om daarheen te komen!

ff wat update informatie over de kempel:
Fleur zumker heeft haar 1e competentie behaald :) haha. niet normaal..

we hadden vandaga een date staan met maartje, angeniet en tatjana maar er moet vrijdag veel worden ingeleverd (blok 1 van gym) dus ik heb vandaag al de hele dag achter de computer gezeten.. (ben nog niet eens op de helft!) nu maar morgen en vrijdag nog veel tijd gelukkig!

tot over een paar weekjes en geniet nog maar lekker een paar weken!

xx

Maartje

Hoi hoi !!!

Zoo hé, wat een vakantiepret ;)! Ik moet zeggen dat ik ook aftel naar de meivakantie. Ben er echt aan toe!

Leuk om te horen dat je mede door onze kaart en foto weer een beetje aangemoedigd bent. En natuurlijk ook heel logisch dat je ff een dipje hebt gehad! Alleen maar goed toch? Dan weet je zeker dat alle mensen in Nederland je ook echt dierbaar zijn!

Geniet nog van de laatste weekjes en ik zie je vast wel ergens over een MAANDJE! :D

Dikke Kus

klompjes

Hoi Anne

Fijn dat het zo goed met je gaat. Helemaal leuk natuurlijk dat je alleen lessen mag verzorgen. Geniet van alle gezellige dingen. Je bent weer in Nederland voordat je het weet.

Groetjes en een dikke knuffel

jan en anita

he moppie,
jaja wat was he gezellig daar in spanje,
maar ja de plicht roept dan weer helaas.
maakt helemaal niet uit,de tijd begint daar weer voor je tekorten,nou geniet er nog even van,
en tot snel weer in nederland.

dikke knuffel van ons

moeps

Hoi Annipanni,

Geniet nog maar lekker van het zonnetje daar, hier 'geniet' ik zojuist mee van het studiosporttunetje, voor de noodzakelijke voetbalsamenvattingen...
Heerlijke foto's, om jaloers van te worden. En Fleur, langs deze weg, gefeliciteerd met je behaalde competentie!!!

Heel veel liefs en tot skypes of bels.
Netty xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Angenietje

Hee meis!!

Even een korte reactie: Ik tel de dagen af! :D

Succes nog met je (ik durf het haast niet te zeggen, aangezien ik een spuughekel aan dat woord heb gekregen!) competenties.

Liefs,

Angenietje

Angenietje

Nog even een kort berichtje: die jaccuzi!!!! Zet hem maar alvast aan :D

carla

hoi Anne,
Wat een pracht foto's en dito verslag!
Het hele plaatje doet me aan mijn vakanties bij Frans en Netty denken. Op de Antillen bedoel ik natuurlijk. Heerlijk zoveel zon en al die licht-vitaminen op je huidje.
Wat een ellende met die competenties.Nog even doorbijten voor het goede doel.....
Geniet nog maar lekker van al dat moois daar. Je komt straks weer in het mooie seizoen naar huis.
Liefs en groetjes van de rest van de familie, groetjes, Carla.

Ilse

heej Anne,

Zooo, jij vermaat je daar ook prima zo te horen! Maar niet te bruin worden meid, want dan herkennen we je niet meer tussen de niggers in Helmondia:p Nee, grapje geniet maar lekker!
De laatste maand vliegt namelijk voorbij..voor ons zit het avontuur er over 1,5 week al weer op...ik ga zeker met gemengde gevoelens naar huis;) Maar zoals ik altijd zeg:"Alles kumt good!".

Dikke kus

Marieke

Hee An,

Leuk weer om een verhaaltje van je te lezen :D. Maar die foto's van die jacuzzi maken het dan wel weer een beetje te luxe he. Ik krijg er een vakantie idee van haha ;). Maar nog maar een paar weekjes en we staan weer samen op 't Smelleken. Stiekem kijk ik ook wel weer uit naar die tijd! Ben benieuwd of onze critical friend een plekje voor ons heeft volgend jaar haha!
An, geniet nog van de tijd daar. We zien elkaar over een tijdje :)

xx

Ingrid

Hola Anne,
vuelvo a mi casa en Holanda. Estuve 6 semanas en España. Estudié 4 semanas español. Despues 2 semanas en Alpujarras y Cato de Gata. ¡Que suerte!
Siento un poco triste aqui en Holanda. Pero ahora en el sol es bueno.
Mucho suerte para ti. Adios, Ingrid.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!