annefelice.reismee.nl

Na een gecancelde vlucht weer veilig op Nederlandse bodem!

Lieve allemaal, hier dan echt mijn aller laatste berichtje over mijn stage in Spanje!

Het had niet veel gescheeld of mijn buitenlandstage had nog een weekje langer moeten duren (vervloekte aswolk....!). Ik kwam zaterdagochtend om 7u met de meiden op het vliegveld in Alicante, waar Fleur zegt: Hé, de vlucht naar Brussel is gecancelled. Vervolgens begint ze zelf hard te lachen omdat ze een grapje maakte (dacht ze....). Maar daar stond het opeens écht! BRUSSEL GECANCELLED...........! Heeeeelp! Even 10 minuten als dwazen lopen stressen en vervolgens bij Transavia gekeken of er bij hen nog stoelen vrij waren richting Nederland. Een uur en 840 euro verder hadden we dan gelukkig toch nog een vlucht naar Amsterdam kunnen boeken! Je kan je wel voorstellen dat ik Jeff op schiphol letterlijk in zijn armen ben gevlogen.

Dan nog even mijn allerlaatste weekje in Spanje:

Het afscheidsfeest op het dakterras vorige week zaterdag werd een verdieping lager aangezien het opeens hard begon te regenen en onweren. Gezellig met collega's en vrienden de hele avond gekletst en geborreld. De volgende dag mijn zeer geliefde fiets afgegeven bij Carla en met haar gezellig op Arenal gegeten als afscheid.

Maandag heb ik Fleur&Angeniet van het vliegveld gehaald, erg gezellig! Helaas werkte het weer niet echt mee, maar dat maakte het niet minder leuk. Heerlijk elke dag uit eten geweest en aan een stuk door gelachen. De sangria vloeide rijkelijk en de kaartspelletjes met opdrachten voor de verliezer werden dan ook steeds onnozeler. Ook hebben we donderdag met z'n drieën een duik in zee genomen (de overige strandgasten zullen ons voor gek hebben verklaard....).

Vrijdag was mijn allerlaatste dag in Spanje: heel raar! Het is heel bijzonder als ik bedenk dat ik in zo'n korte tijd een heel eigen leventje heb opgebouwd. Ik heb zo'n ontzettend heerlijke tijd gehad en ga mijn Spaanse leventje en Jávea zeker missen.

Ondertussen is mijn volgende avontuur alweer begonnen: het huis in Tilburg! Ongelooflijk hoe hard daar al gewerkt is en nu ben ik zelf natuurlijk ook aan de beurt ;)! Ik heb dus geen tijd om Spanje überhaupt te missen, maar toch:

España, lo quiero...ta luego!

Jullie allemaal heel erg bedankt voor de berichtjes die maar op de site bleven verschijnen. Het was altijd weer leuk om te zien dat er mensen hadden gereageerd en er zo'n lieve en leuke teksten stonden!

Voor jullie allemaal: Hasta pronto en Hollanda (tot snel weer in Nederland!)

Reacties

Reacties

carla hoeks

WELKOM THUIS!!!!!
Hoi Anne, Je kunt hier in Nederland verder genieten van een zomerzonnetje in jullie eigen Tilburgse tuin.
Groeten aan Jeff.

thijs

Familie in mijn woonplaatsje tilburg, gezellig!

dirk en marie-louise

Wij vonden het kei leuk om jou te mogen volgen.
Jij hebt het reuze na de zin gehad en hebt er weer een hele ervaring bij ,die neemt niemand je ooit nog af.

Groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

fleur

haha als ik dit verhaal nu lees dan denk ik.. man het was echt supersupervet!!

Ik had daar ook wel 3 maanden willen zitten (1 week was ook heel goed :))

Even ter aanvulling van het verhaal:
na de duik in zee lagen we alledrie te huilen omdat het daar maar 20 cm diep was, met als resultaat: open knie van angeniet en blauwe knie van fleur. Anne wist dit waarschijnlijk wel maar had niks verteld want ze kwam er zonder verwondingen goed vanaf.

:P

het was echt vet!!

goed dat je er weer bent!

angenietje

Go Fleur! Goede aanvulling. En wat ook niet onbelangrijk is Anne: Felice navidad! Fleur en ik staan op het punt om hiermee door te breken!! :D
Na uren trainen, oefenen enz. hebben we in Spanje onze eerste clip opgenomen.
Meer info volgt ;)

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!